Sain tänään ihanan paketin kortti ystävältäni. Kiitos Pappi puikoissa. Kuvat on vähän epäselviä mut toivottavasti nyt jotain selvää saa:)
torstai, 5. helmikuu 2009
Sain tänään ihanan paketin kortti ystävältäni. Kiitos Pappi puikoissa. Kuvat on vähän epäselviä mut toivottavasti nyt jotain selvää saa:)
Askarteluja laidasta laitaan..
Kommentit